
Współczesny biznes wymaga od pracowników skutecznego działania i osiągania coraz lepszych wyników. Aby temu podołać, trzeba dobrze rozumieć zarówno
więcejFala kryzysu, która zalała prawie cały świat, pokazała, jak bardzo istotne i niezbędne są kompetencje czysto biznesowe, jak ważne jest, żeby wrodzone predyspozycje obudować konkretną wiedzą i przydatnymi umiejętnościami. Przygotowane przez Akademię Kultury Informacyjnej szkolenia i kursy dają ludziom biznesu właśnie tę wartość dodatkową. Nie tylko uczą, jak założyć i prowadzić własny biznes, ale przede wszystkim pokazują, co pozwala odnieść sukces właścicielom firm, zarówno tym, istniejącym na rynku i dobrze prosperującym, jak i tym, dopiero powstającym i borykającym się z trudnościami
Współczesny biznes wymaga od pracowników skutecznego działania i osiągania coraz lepszych wyników. Aby temu podołać, trzeba dobrze rozumieć zarówno
więcejTrening uczący mechanizmów działania organizacji, pokazujący wzajemne zależności między poszczególnymi działami w firmie, a także poszczególnymi osobami w zespole
więcejCelem szkolenia jest pokazanie różnicy pomiędzy tradycyjnym zarządzaniem a liderowaniem. Liderowanie rozumiane jest tu jako koncentracja na ludziach, dzięki którym można zrealizować
więcejZadaniem szkolenia jest wskazanie na czynniki związane z motywacją zarówno indywidualną, jak i zespołową. Uczestnicy znajdą odpowiedź na pytanie jak tworzyć efektywny zespół, budować postawę
więcejJak wskazują doświadczenia, kiedy uczymy ludzi równie ważna jak narzędzia, które pozwalają im skutecznie działać, jest postawa, która pozwala im te narzędzia wykorzystywać.
więcejSzkolenie, którego celem jest nauczenie ludzi skutecznego podejmowania decyzji, komunikowania w jasny i klarowny sposób swojego punktu widzenia innym oraz brania odpowiedzialności
więcejWspółczesne organizacje coraz częściej potrzebują zarządzających, którzy nie tylko pełnią role wyznaczone im przez firmy, ale swoją osobowością i autorytetem są w stanie pociągnąć za sobą innych.
więcejKreowanie wizerunku firmy jest dzisiaj niezbędnym elementem strategii każdej organizacji. Celem budowania reputacji jest tworzenie pozytywnych i trwałych relacji z otoczeniem.
więcejZarządzanie własnym wizerunkiem stanowi podstawowy element budowy autorytetu w każdej organizacji. Ułatwia kontakty interpersonalne, jak i buduje poprzez dobry odbiór wizerunku lidera pozytywne
więcej« poprzednia | 1 | następna » |